BonusRM100Anda

^^check this^^

^^check this^^

Another Story

Home » , » Nora Danish.. hot mama yang sexy

Nora Danish.. hot mama yang sexy

hot mama nora danish

Nora Danish.. hot mama kecil molek yang masih bergetah kini di lamun cinta lagi.
Janda muda ini sememangnya menjadi buruan mata-mata media yang sentiasa mencari kehangatan dalam kehidupan harian Nora Danish.

Terbaru, pelakon kecil molek ini dikatakan sedang mengulit cinta dengan anak Datuk dari Kelantan.
Nora pula mengaku yang mereka kini berkawan dan dalam proses mengenal hati budi masing-masing.

5 comments:

fazilzura said...

slm kenalan ..

dia kan comel, sure ramai yg berkenan & rugi le pd jijai...

encHIx laNDax said...

oh ND!!!ILU!ahhaha

sYafIkJacK said...

tipu lah sapa tanak kat dye walau dye dah janda sekali pun , yzng bekas laki dia tu nak fasha sandha apa barang , bukan best pon .

Mr. J pengeRindu said...

aku lebih suke fasha sandha.. comel.. suara pun romatikk. dan menghariah kan.. heeeeeeeeeeeeeeee...mcm suara doremon


Bila Rindu jangan lupa layari www.pengeRindu.com

Zezebel said...

Puteri ek....
Sama lar macam saya jugak. Hehehehe.... Suka tengok dia berlakon drama tu jer. yang lain2 tu saya malas nak campur.

e-referrer ~ external link