Promosi Int3tree

^^check this^^

^^check this^^
Home » , » Wanita Diculik, Dirompak, Dirogol serta Diliwat

Wanita Diculik, Dirompak, Dirogol serta Diliwat

rogol liwat wanita
ehsan google image
Pasti semua dan terbaca berita dalam akbar hari ini. Seorang wanita berusia 27 tahun di culik di hadapan apartmentnya pada jam 1 pagi!!

Pada yang pernah tinggal di kawasan Kondominium di Pandan pasti tahu bahaya yang menanti pada masa tersebut. Lebih - lebih lagi wanita atau gadis yang berseorangan pada awal pagi.

Dalam kejadian tersebut, wanita terbabit di pukul dan di ugut sebelum di rompak. Wanita malang itu kemudian dibawa ke tempat sunyi dan dirogol serta di liwat oleh penyenayah terbabit.

Waspada dengan keaadan persekitaran anda. Malang tak berbau. Moga menjadi peringatan pada kita semua agar berhati-hati dan kalau perlu pulang lewat malam, pastikan kita berteman.


Petikan Hmetro:

KUALA LUMPUR: Seorang wanita kini trauma dan terlantar di hospital akibat dipukul, dirompak, malah turut dirogol dan diliwat selepas diculik sekumpulan tiga lelaki dari perkarangan rumah sewanya di sebuah kondominium di Pandan Indah, di sini, awal pagi kelmarin.
Dalam kejadian kira-kira jam 1 pagi itu, mangsa yang berusia 27 tahun dan bekerja sebagai pegawai teknologi maklumat baru pulang dari rumah keluarganya di Ulu Yam, Selangor.

Sumber polis berkata, sejurus mangsa keluar daripada Perodua Myvi dipandunya, tiba-tiba muncul tiga lelaki yang terus memukul dan menendangnya.

“Mangsa ditarik masuk semula ke dalam keretanya dan ketika itu mereka masih memukul mangsa tanpa belas kasihan dalam usaha melemahkannya.

“Mereka membawa mangsa ke sekitar ibu kota dan memaksanya menyerahkan barang berharga termasuk kad pengeluaran wang automatik (ATM) serta nombor pengenalan peribadi (PIN) daripadanya,” katanya.

Menurutnya, mangsa yang ketakutan mengikut arahan tiga lelaki terbabit sebelum dia dibawa ke sebuah lokasi berhampiran Kem Pusat Latihan Khidmat Negara (PLKN) Chamang, Bentong, Pahang.

Sumber itu berkata, sebaik tiba di satu lokasi sunyi di situ, seorang daripada lelaki terbabit merogol dan meliwat mangsa.

“Mangsa berjaya meloloskan diri dan meminta pertolongan daripada orang ramai yang melalui jalan berkenaan.

Dia dibawa membuat laporan di Balai Polis Bentong sebelum menjalani pemeriksaan di Hospital Bentong.

“Pada masa sama, tiga lelaki terbabit melarikan diri dari tempat kejadian dengan kereta mangsa,” katanya.

Menurutnya, mangsa dipindahkan ke Hospital Temerloh untuk menjalani pemeriksaan dan kini masih dirawat di hospital itu. Mangsa dilaporkan berada dalam keadaan trauma.

Sumber itu berkata, setakat ini polis sudah menahan seorang lelaki yang dipercayai mengenali mangsa untuk membantu siasatan.

Sementara itu, Ketua Polis Ampang Jaya, Asisten Komisioner Amiruddin Jamaluddin ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan mangsa dan siasatan awal mendapati tiga lelaki terbabit kemungkinan warga Indonesia.

“Bagaimanapun, polis Ampang Jaya hanya menyiasat kes rompakan yang berlaku kepada mangsa. Mangsa dirogol dan diliwat di kawasan Bentong dan kami sudah menyerahkan kes terbabit kepada polis di daerah itu untuk tindakan lanjut,” katanya.

Ketua Polis Daerah Bentong, Superintendan Rosli Abdul Rahman ketika dihubungi turut mengesahkan menerima laporan mangsa berhubung dia dirogol dan diliwat.

1 comments:

wan syamilah said...

subhanallah...jgn la jalan sorg diri malam camtu...even siang pun kalau blh cuba elakkan..seeloknya ada teman...

My recent post "Air Asia Terhempas Di KIA- Kuching"

e-referrer ~ external link