Promosi Int3tree

^^check this^^

^^check this^^
Home » , , » Mengapa Susah Aku Nak Melupakanmu

Mengapa Susah Aku Nak Melupakanmu



Mengapa aku tak dapat melupakanmu
Antara perjalanan
Suci menangkap waktu
Membuat aku rindu.. 2x
Bukannya aku tewas dalam perjuangan
Membelai impian
Sebentar tadi aku
Lihat sinar matamu.. 2x
Meronai garis-garis kesetiaan
Semakin kelam dan amat panjang
Bagaimana aku hendak melupakanmu
Dalam keheningan pagi sering bertemu
Untuk esok biarlah ia berlalu
Lantas membuang mata fikirku
Dalam kenangan begitu payah melupakanmu
Mungkin untuk selama-lamanya
Jadilah aku pengingat yang setia
Setelah aku tahu
Aku hanya serangga
Di taman belantara

lirik Aku Hanya Serangga - {BPR} Bumiputra Rockers
Download Aku Hanya Serangga - BPR

2 comments:

Siti Safiyyah said...

perghh layan jiwang siott..hehe ;)

Anonymous said...

kdg2 kita bertemu ngan org yg salah beb hingga jumpa org yang benar2 kita sayang

e-referrer ~ external link