BonusRM100Anda

^^check this^^

^^check this^^

Another Story

Home » » Sayang Tunang Di Tinggal Kan

Sayang Tunang Di Tinggal Kan

gadis mangsa culik kuantan
Rozaliya yang hilang di Kuantan sejak 13 Oktober lalu


ada ke pepatah camni? ada ke patut orang yang kita sayang (comel lak tu) di tinggal sorang2.

Rasanya ramai yang dah baca berita di harian metro kisah gadis diculik di Kuantan. blog-blog pun dah banyak yang siarkan cerita ni. Moga dengan hebahan cerita ni dapat membantu pihak polis dan keluarga Rozaliya menemui kembali anak gadis mereka yang comel lagi manja.

Melihat pada gambar gadis ayu ini pasti pelbagai persoalan buruk yang bermain di fikiran nakal kita. Kemungkinan mangsa di culik, kemudian dirogol dan paling teruk di bunuh. Namun menjadi harapan kita agar pihak polis segera menyelesaikan kes ini agar peristiwa gadis-gadis diculik dan dijadikan mangsa pemuas nafsu serakah lelaki hidung belang tidak berulang.

Kepada tunang rozilaya, yg pastinya bangang bengang dengan kejadian ini, di harap bersabar. Dan kepada keluarga Rozaliya serta ibunya Puan Sabariah, moga tabah menghadapi dugaan.

Sehubungan itu, ibu mangsa, Sabariah merayu orang ramai mengenali atau mengetahui di mana Rozaliya berada segera menghubunginya di talian 019-9418016 atau 019-9178016 atau mana-mana balai polis berdekatan.

6 comments:

hiro said...

bahaya2

cKyN WaN said...

uish lama tak baca berita. xtau pulak ceritanya

Fantastic Ajane said...

ha ah... tghri td sblm blik dr sek smpt baca kosmo. sian budak tu.. ada spekulasi ttg tunangny tp kita mengharapkan yang baik2 belaka la..

~ PIJA ~ said...

ade gak aku bc kat forem kate dak pompuan ni mmg jenis yg agak miang2 buluh..walahualam..

♥CIK SHA♥ said...

tak hilang pun..die yang lari..hmmm..

cgi0 said...

hilang gak.. menghilang diri. hehe

e-referrer ~ external link