BonusRM100Anda

^^check this^^

^^check this^^

Another Story

Home » » Misteri Kehilangan Dara

Misteri Kehilangan Dara

anak dara
Anak Gadis yang dilapor hilang.

Misteri kehilangan anak dara  Mat Lazim akhirnya terjawab. Anak dara comelya, Rozaliya yang dilapor hilang di Kuantan akhirnya dijumpai di Bukit Bintang.

Menurut laporan akhbar, gadis ini dilaporkan tidak lagi sehaluan dgn tunangnya dan mengambil keputusan lari dari rumah agar perkahwinan mereka tidak diteruskan.

Cakap-cakap dari teman-teman, gadis ni tak la sebaik penampilannya. Harap semua ini menjadi pengajaran buat anak-anak gadis di luar sana. Jaga maruah diri dan keluarga. Dan kepada ibubapa sekalian, fahami lah isi hati anak2 kita Sesungguh anak-anak dara seperti ini amat memerlukan bimbingan dan tunjuk ajar mereka yang lebih berpengalaman.

related:
anak gadis-tunang hilang

10 comments:

Faiz Tapit said...

remaje skang.......

cik ungu said...

err...tak perlu kot tunjuk gambar sekali dengan statement "gadis ni tak la sebaik penampilannya"..kalau diorg or sdare2 diorg terview kat sini kan mengaibkan namenye. ngeehh...pendapat saye jer la ek

g0m0k9enDek said...

macam2 sekarang nih... semuanya perlu dijadikan iktibar untuk hari mendatang!

Ieda Al-Habsyi said...

aduiii takperlu la larikan, byk lagi cara..bincang le dulu, lari tak selesaikan masalah

diana said...

ish..kamu ni tak agak2 letak tajuk nye dah hilang dara..
fitnah weh!!kompem dah ke daranye dah hilang ni..??

diana said...

hilang anak dara dengan hilang dara
ade bezanye tau...
jangan main2..
heheh..
bukan ape takut jadi fitnah.

~~su manje~~~ said...

em............mustahil...ekekekke
remaja skrag ...em....su pun kene berhati-hati....Insya-Allah su akan cuba menghindari yg mungkar....sesama kita berdoa untk kebaikan bersama...

rossoneri said...

pulak dahh...

hmm..betul ckp diana tuh,kamu tolong tukar tajuk tu ye

cgi0 said...

dah tukar.. hilang dara jd kehilangan dara. :D

sab_zaini said...

x faham betul,x nak kawen ckp jelar.x payah lar lari2.
dari org2 kg je taw x jadi kawen terus satu malaysia tau.

e-referrer ~ external link