Promosi Int3tree

^^check this^^

^^check this^^
Home » , , , , , » Datuk Sosilawati Dibunuh, Rakan Ditemui tergantung

Datuk Sosilawati Dibunuh, Rakan Ditemui tergantung





Rakan Sosilawati, Sarina



Selepas misteri kehilangan Datuk Sosilawati dan 3 rakan dibongkar dan disahkan mati akibat jenayah terancang kejam oleh  suspek yang dikenali, kini rakan Datuk Sosilawati Lawiya pula ditemui mati tergantung di bilik rumahnya di Taman Pauh Jaya, Bukit Mertajam semalam.

Pengasas produk kecantikan jenama Aveer, Sarina Jaafar, 43, yang juga rakan Datuk Sosilawati Lawiya ditemui mati dalam keadaan tergantung di dalam bilik di rumahnya di Taman Pauh Jaya di sini semalam.

Bagaimanapun sehingga semalam polis masih mengklasifikasikan kes itu sebagai mati mengejut dan menolak sebarang kaitan dengan unsur jenayah

Menurut anak sulung mangsa, sebelum ini ibunya pernah menyatakan rasa terkilan dengan nasib malang yang menimpa rakannya, Sosilawati yang dibunuh dengan kejam baru-baru ini.

"Ibu dan Datuk Sosilawati memang sudah berkawan lama kerana mereka sama-sama terlibat dalam bidang produk kecantikan dan sejak kebelakangan ini ibu sering memberitahu dia berasa sedih dengan nasib yang menimpa Sosilawati," katanya.

5 comments:

Ain Zulaikha said...

Ya Allah.. apa lagi yang diorang nak sebenarnya ni....

Sharinginfoz said...

tak sure apa citernya kita tunggu le nanti

Keputusan Terkini Man Utd vs Liverpool

Unknown said...

beginilah manusia yang mengagung2kan harta sehingga lupa sifat keperimanusian..

Shila said...

aiyaa~~..
peliknye..

Anonymous ® said...

masyaAllah..sedih sampai bertindak sebegitu sekali. patutnya pasrah dan redha. mengapa la bertindak sedemikian..astarfirullah al azim

e-referrer ~ external link