Promosi Int3tree

^^check this^^

^^check this^^
Home » , » Jejaki Peminjam Dengan Facebook

Jejaki Peminjam Dengan Facebook

Kepada peminjam-pemimjam tabung pendidikan, anda dinasihat membayar hutang-hutang anda pada tabung pendidikan berkaitan. Kepada yang liat untuk membayar sila berwaspada, kerana agensi-agensi berkaitan kini sedang mengesan anda terutama melalaui laman sosial facebook. Jangan terkejut jika pada 'wall posting' facebook anda tertera " sila jelaskan pinjaman pendidikan anda"..^.^

KUALA LUMPUR – Laman sosial Facebook yang sering menjadi wadah kepada orang ramai untuk berinteraksi dengan rakan-rakan kini menjadi medium kepada Perbadanan Tabung Pembangunan Kemahiran (PTPK) untuk menjejaki peminjam.
Ketua Eksekutif PTPK, Ali Badaruddin Abd. Kadir berkata, sejak akaun Facebook pihaknya dilancarkan pada Februari tahun lepas, ia telah berjaya menjejaki seramai 1,460 peminjam.
“Malah, kami berjaya mengutip bayaran ansuran pinjaman sebanyak RM88,046 sejak laman sosial itu dilancarkan.
“Kita berkomunikasi dengan para peminjam dengan baik selain memberikan pilihan untuk membayar ansuran pinjaman. Jika tidak dapat membayar secara penuh jumlah pinjaman ditetapkan setiap bulan mereka boleh bayar setakat mana mereka mampu,” katanya.
~ kosmo

3 comments:

nescafe_ais said...

sesape berhutang tu...reti2 la bayor...hehe

Di Mudah.com Macam-Macam Ada.!!!

terokai seni said...

hutang bawa mati... bayo je le

hana said...

mmg menggunakan teknologi ngn baek nh..
haha

e-referrer ~ external link