BonusRM100Anda

^^check this^^

^^check this^^

Another Story

Home » » rokok 14 batang diharamkan

rokok 14 batang diharamkan



KUALA LUMPUR – Penjualan rokok 14 batang akan diharamkan bagi mengehadkan kebolehcapaian awam terhadap rokok terutamanya di kalangan remaja, Dewan Rakyat diberitahu hari ini.
petikan dari KOSMO


rokok 14 batang.. akan diharamkan dari pasaran? gawat ni!!!
apahal la kerajaan nak kecoh sangat pasal rokok ni.
banyak benda lagi yang boleh dia orang fikirkan.. selain masalah dari rokok.
banyak lagi masalah2 sosial yang x terjawab.. asyik2 rokok yang di beri perhatian.
masalah rempit.. sex luar nikah.. masalah sosial.. arak..judi.. dadah..pelacuran..
tu belum masuk masalah pencemaran alam.. pencemaran bunyi..pencemaran minda.

kalau betul la masalah rokok ni dah di tahap serius.. haramkan saje penjualannya di Malaysia.
habis cite.. x yah la nak buang masa.. sampai masuk persidangan Dewan Rakyat.
agenda pembangunan rakyat.. agenda negara.. agenda masyarakat.. soal keadilan..masalah rasuah..
dan mcm2 lagi.. bila nk bincang? 

3 comments:

Alynn Notnot said...

aku harap sgt rokok diharamkan je kat mesia. pencemaran alam je =,="

hans said...

nasib den tak hisap

|arieza| said...

tp manusia ni, lg dilarang, lg menjadi.

klu diharamkn, lg byk lg issue akn wujud, penjualan haram.. hahahaha,,

e-referrer ~ external link