BonusRM100Anda

^^check this^^

^^check this^^

Another Story

Home » , » Kemaluan Terlampau

Kemaluan Terlampau

Tak tahan dengan ejekan, tekanan dan kebodohan kemaluan yang terlampau, seorang remeja lelaki (budak sekolah) nekad untuk membunuh diri dengan terjun dari tingkat 3 bangunan sekolah.

Difahamkan, remaja tersebut yang berusia 14 tahun bertindak demikian kerana tertekan akibat diejek oleh rakan-rakannya selepas dua pelajar perempuan di sekolah tersebut menolak cintanya.

Drama aksi terlampau budak sekolah memujuk remaja tersebut berlangsung selama sejam sebelum seorang anggota bomba bertindak pantas menarik pelajar tersebut selepas memberinya air minuman.



SEORANG anggota bomba cuba memujuk remaja yang mahu terjun dari tingkat tiga sebuah bangunan
sekolah di Kangar semalam.




sumber: kosmo

9 comments:

ASaDa RyutaRo said...

mak aih. dahsyat dak ni. baru 14 tahun nak bunuh diri. masih luas lg dunia belum d teroka.

uhh! mungkin ke ni kesan tengok citer @ movie yg ada bunuh diri?

ke dari kisah akhbar pasal bunuh diri?

hurmm.. dak ni mesti x ambik iktibar.
hope dak ni masih lg ada kemahuan nk hidup.

kena ada motivasi dak ni. huhu

M a W a D D a H said...

aduhh..macam-macam hal la budak-budak sekarang...

rizal jabai said...

pasnih budak ni besa...jd kasanova..akan menghancurkan berjuta gadis sbg balas dendam...

aku rase la..huu

bunga bukan sepasu dek..seladang taman bunga ade...ish3

DaHLia said...

kesian...emosi xdaapat dikaawal..

hana said...

fuyoo bru 14 thn da pndai nk bunuh dr
klu 18thn ape la plak yg dbuatnyer

f_aRa_aINa989 said...

budak 14 tahun suma x betul..rafiqin darwisy, kes keta cikgu kena cat pun budak 14 tahun..masalah2..

Zool Blogger said...

Budak2 yang baru nak kenal hidup..
Kononnya nak bercinta.. Hidup masih panjang lagi tu

http://ligakampung.com

Pisyek said...

hape nk jadi nih...

suh g skolah timba ilmu...

dia g masuk acara mencari chenta sape suruh...

kan da malu bile kne tolak..

hahaha...

Zikr the Jalanan Sepi Perantau said...

macam2 hal telah berlaku..sejak kebelakangan nie.. huhu

e-referrer ~ external link