BonusRM100Anda

^^check this^^

^^check this^^

Another Story

Home » » Ku terpaksa.. kau dipaksa

Ku terpaksa.. kau dipaksa


Dua tiga hari ni hati ku sepi..
kekasih hati mungkin dan pasti bukan milik ku lagi.

Atas dasar.. x nak si dia mengderhaka pada mak-bapak
ku rela kan dia pergi dari hidupku..
pergi bersama jantan kaberet.. jantan yang xde maruah.
menggunakan pengaruh keluarga bagi memiliki tubuh seorang wanita.

Ahhh.. hidup ini kadang2 memang tak adil
dan hidup ini memerlukan pengorbanan.

tapi patut kah ibubapa berperangai gitu..
memaksa.. mengambil kesempatan dari si anak.
"kalau tak ikut, jadi anak derhaka.. di buang dari keluarga"
derhaka kah kalau melawan kata.. paksaan gitu.
nasib ku x menyetubuhi anakmu..

namun.. ku perlu terus kan hidup
meneruskan sisa-sisa kasih dalam hidup ini..
doa ku.. moga kau bahagia bersama keluarga dan bakal suamimu.

biarlah aku berkorban.. demi cinta suciku padamu..
selamanya kau bertahkta di hati ku..
terima kasih atas kasih-sayangmu padaku..
kau terlalu istimewa buatku..

5 comments:

khalidah said...

sangat mendalam ayat2 itu...;p

jemput datang blog saye

MofizPutra.com said...

jwang nye ayat :)

~Ann~ said...

ermmmm.... aku sangat bahagia kalau berjumpa orang seperti ini..

rammyd said...

dah xde jodoh nak buat camne kan. sabar jerla :)

Aku tak tahu ape aku buat kat sini.

@juera said...

bgus awk ni..redha dgn ape yg blku..peace!

e-referrer ~ external link