BonusRM100Anda

^^check this^^

^^check this^^

Another Story

Home » , , , , » Adegan Seks Ustazah

Adegan Seks Ustazah

Pagi-pagi buka kosmo online.. tiba-tiba tgk tajuk yg menjijikkan.. memalukan.
Hadiah sempena hari guru ke ni..? Adegan Seks Ustazah
Cikgu main.. aksi seks di rakam. siap leh jadi video.
video seks ustazah.. main dalam asrama.

bodoh punya cikgu!!!!

Apa dah jadi dgn umat sekarang?
Apa dah jadi dengan bangsa Melayu..?

cikgu gatal burit borek.. anak murid entah apa jadi nya.


KUALA LUMPUR - Menjijikkan apabila seorang ustazah sebuah sekolah agama di sini yang lengkap berjubah, bertudung dan bersarung tangan tergamak melakukan hubungan seks di dalam bilik asrama pelajar dengan seorang warden.

Perbuatan terkutuk ustazah itu dan pasangannya terbongkar selepas rakaman video yang diambil ketika mereka melakukan hubungan seks tersebar secara meluas hingga diolah dalam empat siri yang berbeza tetapi melibatkan 'pelakon' yang sama.

Berdasarkan kepada percakapan mereka, rakaman itu dibuat kononnya untuk mengabadikan kenangan cinta mereka sejak enam bulan lalu.


- kosmo

11 comments:

::ienafazlyna:: said...

ooppsss...bahaya betul main rakam2 nie...pandai buat pandai cover sudah..

Percaya x Mr.Bean Orang Malaysia??
Mr.Bean Rakyat Malaysia

Huda said...

bongok berganda!

lAl said...

isk3... menakutkan...huhuhu

ASAM KEPING said...

gilo ehh..

nuriz said...

nama cikgu gak naik..nila setitik rosak susu sebelanga

A f i q said...

zaman sekarang ni mcm2 boleh terjadi.
serba tunggang terbalik.
perkara negatif dijadikan ikutan.
tak mengenal usia mahupun jantina.
haishhh...

.:cEmmAh:. said...

pelik nape orang yang berugama boleh masuk dalam kancah nih...pelik sungguh aku

surihati_ku said...

salam..
uik..biar betul ni..huhuhu.. bikin panasa jer tag ustazah ni kan..huuhuu

ellis suriyani said...

ehem..ehem...trafic jem..pon..pon.. :D

ellis suriyani said...

ehem..rasenye..shahir menang x malam ni?

K I E R A said...

Ape nak jadi pun, tk tao lah
-,-"

e-referrer ~ external link