Promosi Int3tree

^^check this^^

^^check this^^
Home » , » ABP2013: Siti Saleha

ABP2013: Siti Saleha


Siti Saleha
RASANYA masih belum terlambat untuk mengucapkan sekalung tahniah kepada pelakon jelita, Siti Saleha atas kemenangannya meraih anugerah semasa Anugerah Bintang Popular (ABP) 2013 menerusi dua kategori iaitu Pelakon Filem Wanita Popular dan Pelakon TV Wanita Popular.
Biarpun acara tersebut sudah berakhir tetapi masih ada lagi cakap-cakap belakang mengenai ABP 2013. Biasalah, seperti kata pepatah: 'Rumah siap pahat berbunyi'. Namun begitu, apa yang penting, keputusan adalah dari undian para peminat seni tanahair dan pembaca Berita Harian sendiri.


Berikut petikan dari fb siti saleha:

Alhamdullillah.. Syukur syukur kpd Ilahi.. Terima peminat-peminat serta my fan club Team Siti Saleha kerana menyokong kerjaya saya selama ni.. Kata2 semangat anda sentiasa buat saya motivated untuk menghasilkan performance yang terbaik untuk anda.. Alhamdullillah.. Terima kasih mengundi and believing in me. Ini adalah anugerah pertama Saya setelah 4 tahun menceburi bidang lakonan. Terima kasih kerana mengikuti semua perkembangan saya! Kpd yang saksikan saya on stage, Sorry kalau my speech not perfect, Saya terkejut sgt saat dipanggil Nama.. Sgt diluar jangkaan. Phew! Syukur sgt! Tahniah juga kepada pemenang2 lain.. You all deserve it! Sekali lagi, thank you for believing in me! :):):):):):):););) I LOVE YOU ALL.

** nak rasai kehebatan dan kebaikan jus delima? klik Kebaikan Jus Delima

0 comments:

e-referrer ~ external link