Promosi Int3tree

^^check this^^

^^check this^^
Home » , , » Psy, Najib dan BN Penang.

Psy, Najib dan BN Penang.



Psy: TV Singapura ada laporan jujur untuk Najib

Harakahdaily,13 Feb 2013


KUALA LUMPUR: Ketika TV Malaysia menyiarkan kononnya rakyat menyokong Datuk Seri Najib apabila membawa penyanyi pop Korea, Psy, TV Singapura, Channel News Asia (CNA) melaporkan sebaliknya.

TV Singapura itu juga menyiarkan rakaman bagaimana Najib dimalukan dengan ungkapan 'No' kepada pertanyaan Najib, 'Are You ready for BN?'.
Ia dilihat dengan jelas melalui laporan itu apabila CNA menyiarkan perkara itu di dalam sarikata di bawahnya. Untuk "Are you ready for Psy? "yes" tetapi untuk "Are you ready for BN? tidak ada jawapan yang ditulis.

TV itu juga melaporkan Najib membelanjakan RM2 juta untuk membolehkan BN membawa hampir 60,000 ke padang Sekolah Han Jiang High School di Pulau Pinang itu.


Sehingga berita ini ditulis, sudah 16, 444 sudah berkongsi video ini.

"Ia sepatutnya menjadi janji 45 tahun lalu ketika BN berkuasa di negeri ini," kata salah seorang penonton yang dipetik oleh CNA itu ketika mengulas janji-janji Najib itu.

Najib dalam ucapan di majlis itu berjanji akan membuat monorel untuk mengurangkan kesesakan di Pulau Pinang dan rumah mampu milik untuk rakyatnya.

Seorang lagi penonton yang dipetik CNA berkata, "BN cuba membawa balik keyakinan pengundi."

Ketika ditanya, apakah Najib berjaya, penonton itu dengan penuh sindiran menjawab "Ya ya...mereka boleh membelanjakan sebanyak mungkin wang untuk orang Pulau Pinang."

Klik gambar di atas untuk menonton laporan CNA sepenuhnya.

Isu berkaitan:

Psy Gangnam-style-tak-logik-penaja-habiskan-rm2-juta-tapi-sorok-identiti/

tnb-kena-jelaskan-penglibatan-anak-najib-kaitan-samsung-mengenai-prai-power-plant/

0 comments:

e-referrer ~ external link